ve kelimeler....kelimeler, seni istediğin şeyi aramaya teşvik etmeleri açısından yararlıdırlar ancak aradığını kelimelerle bulamazsın. Eğer bulabilseydin, bu kadar çabaya ve nefs mücadelesine gerek kalmazdı...

15 Şubat 2018 Perşembe

Allah izin verirse...

Allah İzin Verirse/ Hüseyin Karacalar

Dalgınlığımı biliyor olmalı
Dayandığım kapı üzerime düştüyse kapılığındandır
Düşürdümse insan yanımın aczi
Altında kalmayı ben seçtim acısı bile yaşatır
Elini uzatır diye düşünmüştüm çünkü gözümü açtığımda seni bildim
Seni buldum sağ kulağımın sesinde, sende durdum

Allah izin verirse
Avizeleri silen anneme
Oldum işte diyeceğim oldum ben
Boynumu bükeceğim suyu tarif ettiğimde

Ölmeden önce ölmeyi bildim desem yüzüm kızarır
Ama bildim günahı uzun uzun anlatabilirim yüzüm kızarır
Bir de şımartıyorum kendimi secdede.

Beni kıyı zannettiler bende biriktiler
Çok geldiler çok üzüldüm gelirken sel
Gelirken kum getirdiler
Olsun Allah izin verirse
Mutlu bir sona yetişebilirim

Boyumun ölçüsünü aldım
Bir günün içine sığdıramadım
Erteledim sürekli saati niye düşünemedim ki
Ölçüsüz de gelebilirdi senli bir mevsim
Alarm çalmadan uyandığımda bitmiştir modernizm

Bir kapı buldum nasıl kalkarım demedim altından
Yükünü yük bildim ağırlığına omuz verdim
Dört bir yanda telaş var yetişmek için erteliyoruz kalbimizi
Ben bu kapıyı buldum ya
Bir veda ile merhaba dedim öptüm kulpundan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...