ve kelimeler....kelimeler, seni istediğin şeyi aramaya teşvik etmeleri açısından yararlıdırlar ancak aradığını kelimelerle bulamazsın. Eğer bulabilseydin, bu kadar çabaya ve nefs mücadelesine gerek kalmazdı...

14 Haziran 2018 Perşembe

عيد الفطر

عيد
عود
عاد
Dönüş dönme geriye dönme iade bayram yıldönümü...

فطر
Mizaç ,doğa, meşrep, fıtrat, yarık ,iftar etme, kahvalti yapma, Allah icin yaratma bahsetme, kalbinde büyük etki bırakma , yüreği parçalanma...

Kalp, bayramın hakikatinden payını hisseder mi dedim bugün kendime.. Var mı bir delili içinde, bir bayram sevinci mi, gözyaşı mı, özlem mi .. Müjdeli bir rüya bekleyisinden vazgeçeli çok oldu.. Kandil gecesi umutculari durağı hızlı trenle çok yol aştım zannedip , ne gördün ne hissettin anlat bakalım deyince hayal kırıklığıyla önüne bakanlarla dolu biliyorum.. Orda beklemiyorum .. yavaş yavaş yürüyorum zannediyorum, kendimi mi avutuyorum .Kim emin olabilir yürüdügünden: çarpan düşen tökezleyen! O zaman tamam..
Affefildim mi Rabbim nerden bilirim ben.. affedilsem ne yapacağım kendimle acaba.. Galiba istediğim bozdugum hali düzeltmek ne için yaratildiysam ona dönmek.. Fıtrata.. Kotarilmasi gereken bir hayat var yaşanacak.. eteğini kirletmeden yasamak , ağır aksak ..  Dönmek lazım Rabbe yönünü.. fıtrat bayramı diyordum yıllardır, az yiyerek az içerek az uyuyarak , sadaka vererek ulaşılan bir öz var.. fıtrat bayramı  kelime anlamlariyla bizzat fitrata dönüşmüş..
Allah nasib etsin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...