ve kelimeler....kelimeler, seni istediğin şeyi aramaya teşvik etmeleri açısından yararlıdırlar ancak aradığını kelimelerle bulamazsın. Eğer bulabilseydin, bu kadar çabaya ve nefs mücadelesine gerek kalmazdı...

9 Temmuz 2010 Cuma

Miraç kandili bugün...

İSRA
Geceler ne uzun
ve ne kısa geceler
kalbimden geçen
ne uzun
ve ne de kısa heceler
bir ipe dizilir gibi
dizilmişler boğazıma
yürümeden konuşamam ben
yollar ne uzun
ve ne kısa yollar
ah isra
düşlerinin sonu kalbimin
yürüyüşlerinin
gecelerinin ve yollarının
cümlelerinin..
yürümeden duramam ben
durmadan yürüyemem
yol uzun gece kısa
ve ben şu halimle
söylüyorum işte
tabiri caizse
kabiliyetsizim..
gecelerin yolların
göklerin ve cümlelerin
ehli değilim..
yol bilmem
yordam bilmem
korkağım ayrıca
yapışkan bir balçığım hala
koparamazsın sarıldığım yerden
üzüntüm taif değil
müjdem isra
yine de yürümeliyim
yürümeden duramam ben
durmadan yürümeliyim
yol hecesi içmeliyim
gecelerin göklerin
ve en sevgilinin
dilinden...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...