ve kelimeler....kelimeler, seni istediğin şeyi aramaya teşvik etmeleri açısından yararlıdırlar ancak aradığını kelimelerle bulamazsın. Eğer bulabilseydin, bu kadar çabaya ve nefs mücadelesine gerek kalmazdı...

15 Temmuz 2010 Perşembe

Su üstüne yazı yazmak..

olmuyor..
bulduğum iğne plağa
arabam yola
gözlerim güneşe
kalbim sabaha uymuyor..
yazmak adam etmiyor
yazmadan hiç bir şey
olmuyor..


kaldım
kim bilir daha
kaç dersten
geç kaldım
düştüm kalktım
bakakaldım
kalakaldım
sildim
çocuk dizlerimin
ve kalbimin
yaralarını ama
yine sokağında
kaldım

Hayatıma iç dış köprüsü kurmama yardımcı kitaplardan biri su üstüne yazı yazmak,hatta ilk adım diyebileceğim bir kitap,çok içselleştirmiş ve hiç bahsetmemişim.Geçen gün Aziz Mahmud Hüdainin hayatını dinleyince üzerime çöken,martı Jonathanla zihnimde uçuşan ümit-siz- bulutlar yine gelip yanağıma konuverdi bugün..Akşam ola,hayrola..bugün yine öyle bir gün..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...