ve kelimeler....kelimeler, seni istediğin şeyi aramaya teşvik etmeleri açısından yararlıdırlar ancak aradığını kelimelerle bulamazsın. Eğer bulabilseydin, bu kadar çabaya ve nefs mücadelesine gerek kalmazdı...

5 Kasım 2011 Cumartesi

Tarifsiz....

Anlatsam anlatamam,sözsüzlüğün güzelliği.....
sevgili,ey sevgili,en sevgili,uzatma dünya sürgünümü....

Bilmiyordum,bugün duydum,bildiğim tüm şarkıların ezberden silinip,zihnime Errahmanın,velfecrin ve leyalin aşrın ve bu parçanın anlamının nakşolmasını ne kadar isterdim.......

2 yorum:

  1. bu sabah namaza uyanamayıp iş için yataktan fırladığımda ağlamaklı bir halde abdest alıp Allah'ım bana bir yol göster senin nuruna gark olmam için diye dua etmiştim.eksiğim bitabım kendi kendime sadece pervane gibi ışığın etrafında dönüyorum.bana yardım edermisiniz.samimi bir kalpten geliyor bu ses inanın bana.ben de ankaradayım bir anneyim 1,5 yaşında bir oğlum var,günahkarım,dünyalığım saf gözyaşlarına ihtiyacım var eğer ankarada devam ettiğiniz bir yer varsa tasavvuf adına benimle paylaşırmısınız ceyda

    YanıtlaSil
  2. ceyda,bana size ulaşabileceğim bir mail adresi yollar mısınız

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...