ve kelimeler....kelimeler, seni istediğin şeyi aramaya teşvik etmeleri açısından yararlıdırlar ancak aradığını kelimelerle bulamazsın. Eğer bulabilseydin, bu kadar çabaya ve nefs mücadelesine gerek kalmazdı...

15 Haziran 2013 Cumartesi

Dağlar dağlar. ..

Dağlar ..yıllar yılı engel olmuş kavusmak isteyenlere..aramizda dağlar var olmuş gurbettekinin ahi..bir of ceksem karsiki dağlar yikilir demis kimi..kimi kurban olam yol ver gecem sevdigimi son bir olsun yakından görem...Dağlar dagladi beni demis kimi, kimi gun olur devran döner aglayan bayram eder..
Dağlara çıkmış içinde sizisi biriken..engellerden yilmamak demek daga çıkmak...nur inmiş kimisine..melek kanadıyla sivanmis dağlar aşan kalpler..dağa çıkıp merhamet kusanmakmis mesele..yar kimdir engel ne en buyuk mesele..
Sabah tuhaf sesler duydum uykumun arasinda..klima bozuldu heralde  ne yapacagiz deyip geri uykuma döndüm.biraz sonra uzgun bir sekilde verilen haber, karsimizdaki dağı yikiyorlar oldu.daglar yerde tek sahidi Mekke'nin guzelinin...beton binalar towerlar oteller arasında asaletle duran..yikmasinlar dagimi..beni pencerenin önünde tutani..arkasinda harem var..biliyorum aramizda bi dağ var..ümit. .
Yaklastim pencereye..inanamadim..kocaman dağ, sanki civi cakar gibi bir demirle vurularak yikilacak..ne kadar sürer bu..baska daglari dinamitle patlattiklarini duymuştum. Demek etrafa zarar verir bu..onun icin igneyle kuyu kazar gibi olacak..eyvah ki his ne değişken. .dağı bırakıp dag yikana acimaya basladim..ne buyuk sabır lazım. .ne azametli bir sabır. .Yok mu bunun kolay yolu..
Allah in tecellisi..neden dağa. .en kavi olan dağ çünkü. .hani cok kuvvetli istekle, ya Rabbi göster bana kendini, göreyim seni deyince musa..dağa tecelli etmisri de dağ un ufak olmuştu da musa bayilmisti.yani ölmeden ölüm, yarı ölüm..Sonra kiyamet sahnelerinde dağlar bulut olacak diyordu Allah. .ve aslında dağlar da hareket eder de siz göremezsiniz. .
Dağ nefis öyleyse insanin kendisi..yarla aradaki tek engel..yarmak zorundayiz..yollar acmak..ferhat gibi ağlayarak icinden su çıkarmak. .bakara bitipte Ali imrana gecmisken tam, iste soru vurdugun icine bir kac çivi darbesi, zannettin mi ki eyledin imar...
Görmek için gecelerce dağlara cikilacak, yukardan bakilacak ki tumu görünecek zorlugun, 40 geceler vaadler halvetler..sonra yalvar yakar olunacak..o zamana kadar kaziya devam..çok gürültülü is bu...çok zor cok sabir işi. .tek teselli
Dağ ne kadar yüce olsa üstünden yol aşar. ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...