ve kelimeler....kelimeler, seni istediğin şeyi aramaya teşvik etmeleri açısından yararlıdırlar ancak aradığını kelimelerle bulamazsın. Eğer bulabilseydin, bu kadar çabaya ve nefs mücadelesine gerek kalmazdı...

25 Aralık 2010 Cumartesi

Sis Hissi...

Songül 'e...

           Bakıp dururken gecenin kandiline hayran dalgın,telaşlı anlık,ya da kaçamak aydınlık.Ne olur olur,kaybolur nur yüzü ayın bir belirsiz grilikte.Gecenin berrak siyah nuru bile yoktur.Apaçık bir sis görünür gökten yere ağmış,duhanin mübini hatırlar irkilirsin.Özlemle arar,özlemeyi de seversin.Kim bilir kaç halini göremedim,kaçırdım dersin tamamlanışını dairenin.O da bana bakıyor mu,arıyor mu diye merak edersin,içine döner,döner döner durursun..Gece gündüze karışmıştır artık.Ne siyah ne beyaz yoktur,bir belirsizlik alır götürür tüm hislerini,bulamazsın kendini.Ayakların yere basar.Anlarsın bastığın yerin,yerin o kaygan yüzü olduğunu,güllük gülistanlık müştak olunmayacağını,tüm hislerin ve renklerin senin için olduğunu.Ama bilirsin sana görünmese de oradadır beklediğin,dönüp durmaktadır senin etrafında.Sis dağılınca daha bir berrak olacak iç dünyan da..Her şey zıddıyla kaim ama,kim demiş,siyahın zıddı beyaz diye,belki tam ortası zıt ikisine de....

        İçimde bir his var
        Gökyüzünde tarifsiz bir sis
        Sanki benim sebebi
        Gözlerimden çıkmış bu is..
        Oysa çekmek isterdim
        Gözüme geceyi sürme diye
        Ay ışığı sürmek isterdim
        Ruhuma,bedenime..
        Yıldızlar menevişi kalbimin
        Karanlık örtüm olsun...
        Olsun!
        Bu sis de gecenin tülü olsun...
        Ne gelirse geceyle,
        Dua gibi mübarek olsun...
      

2 yorum:

  1. canım nede güzel yazmışsın 1haftadır düşünüyorum ALLAH(C.C)ne anlatmak ister kuluna sisle?...kader mevzusu yanıp söndü iç alemimde neden bilmem... sanki Allah herşeyin yeri belli ama bir sis perdesiyle örtülüyü gösteriyor ,yola düşersen attığın adım kadar önünü aydınlatıyor ammaa evde kalıp camdan seğredince göz gözü görmüyor hesabı ...anlayabildiğim sadece umudunu yanına azık olarak al ve düş yola bulabildigin kadar bonusu bul ama bulamadığım yok deme ...görebildiğim bu kadar de sen göremiyorsun diye yok değil hiçbirşey.... sadace saklı bir sis perdesi içinde ,senin göreldiğin kadarı ise işte o da sana sunulan kaderin içinde

    YanıtlaSil
  2. Gönlünüze sağlık abla...

    Elimi çıkarsam göremeyeceğim, öyle bir gaflet sisi... Yaptığın şeyleri kendinden bilmek... Bir Nur gerek gündüz olacak gecelerden.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...