ve kelimeler....kelimeler, seni istediğin şeyi aramaya teşvik etmeleri açısından yararlıdırlar ancak aradığını kelimelerle bulamazsın. Eğer bulabilseydin, bu kadar çabaya ve nefs mücadelesine gerek kalmazdı...

10 Mart 2013 Pazar

Eyyy

enkaz altında kalmış ruhumun gecekondu girişimlerini mühim olan katılmak mühim olan ne gibi seslenişlerimi kayda alan ey... hep ümit- ten uzak ve korku- dan da beri duruşumu, nefes nefese rüyalarımı, ıslak yorgun ve sıcak ve bun şiir gibi hislerimi hayra yoran ey... ben-den- iz-den sevgili anne arkadaş kardeş eş-olmaz- leş gibi hallerimi setr eden ey... bugünki ödülleri haketmediğimi biliyorum... mesaj alındı desem de kıt aklıma bırakma.. kalbime fısılda ki ben, çok unutkan,cedelci ve inatçıyımdır... yaptığım her şey bir derme çatma,yıkık dökük... ama sen...yıkık döküklerin içindesindir... yıkık dökükken hem,iyiyim zannettirme yalvarırım.... umudum...umudum...umudum... *yiğit için yaptığımız ev en güzel ev seçildi.. *ırmak sınıf birincisi ödülü aldı... *nagehan...yok olasıca..ölemedi gitti,hala çırpınıyor:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...