ve kelimeler....kelimeler, seni istediğin şeyi aramaya teşvik etmeleri açısından yararlıdırlar ancak aradığını kelimelerle bulamazsın. Eğer bulabilseydin, bu kadar çabaya ve nefs mücadelesine gerek kalmazdı...

20 Şubat 2014 Perşembe

Birr ve maun

En sevdiginizden vermedikce birre eremezsiniz dedi Ali imranda Rab..Birr hayrin tamami esmasindan Berr i rahmanin, ust çizgi..
Onlar maundan, en sevmediklerinden bile men ederler  dedi maunda Rab..maundan bile verememek alt çizgi..
Aralarda gezinip duransa bikarar, mutmain olamamış, eşyanın hikmetini gorememis, hevasi ile Rabbi arasina, nefsi ile ruhu arasina asılı kalmış araf insani..ahir zaman insanı...
Vererek hafifleyen bir ruhun karşısında agirlastikca sevinen bir nefs..
Sevmek neydi gerçekten..
Neleri seviyor insan..
Süslü gosterileni mi, kendine göre ve özel olanı mı,hatirasi olani mi, pahali olani mi..bunlar sadece mal cinsinden..
Kendinden veremez mi insan canimdan çok seviyorum diyerek, ödün vererek, ,candan vererek, bir hakkından feragat ederek..
Evladinin yanına bir çocuk daha katamaz mi,Türk ekmegi buldum diye sevinip yiyen çocuğunun yanına ekmek diye aglayan suriyeli çocuğu koyamaz mı..
En sevdigini paylas isimli bir kampanya varmış. Yeni gördüm. Ne güzel dedim.Bu ego çağında en sevdiğini vermesi insanın, sonra farkettim en sevdigimizin ne kadar değiştiğini..
Ronaldo posteri, fb atkisi..
Sen derseniz..bulamadım..arıyorum..her kategoriden toplam 100 eşyaya sade hatta çooook sade olmak denilen bir zamanda her kategoriden bir sey secsem diyorum...yani inşallah..ne buldugum çok korkunc olmazsa yazarim..))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...