ve kelimeler....kelimeler, seni istediğin şeyi aramaya teşvik etmeleri açısından yararlıdırlar ancak aradığını kelimelerle bulamazsın. Eğer bulabilseydin, bu kadar çabaya ve nefs mücadelesine gerek kalmazdı...

18 Temmuz 2014 Cuma

Ramazan 19 karınca-örümcek-kuş

0...و أن اتلو القرآن...
Bütün dünyam bu tilavetten❤ oluşsa, bütün yalancı golgelerden çeksem başımı...
Iste zemzem sırası, ezan okundu okunacak. Kenarda bekledigimi gören ihramli delikanli dolduruyor su kabımı..
Ona ecri Mûsâ diyorum. Iste yariliyor dünden bulutlar, kimi yüzler aydinlaniyor kimi karariyor beynel havf verreca..işte bir karınca vadisi önlemini alıyor suleymana İlm veriliyor " her sey" den önce..mektuba vurulan mührü dudagima kalbime istiyorum:
Bismillahirrahmanirrahim..
Iste Belkıs işte tahtı , köşkun avlusuna giriyor pacalarini sivayarak, say alanında yürüyorum mermerlerin altında balıklar mi var...
Iste Mûsâ..sandığa koyulusu, annesinin kalbi bomboş oluşu şu sinemde tasidigim, adım adım takip ettiğim, işte delikanlı işte yumruğu işte pismanligi işte affı işte yedi beyza...
Nil yanımdan akıyor bazen şerbet bazen kan...işte bir örümcek emek emek oruyor yuvasını bir uflemeyle yok olacak en zayıf korunagi...işte birakilmayisim denenmeden..işte merhameti ummeti vasata Rabbin..
Iste çabam gayretim ve işte ataletim iki elinin arasında zilletim..
Iste açım, susuzum katindan gelecek her hayrin fakiriyim. Iste yanımda ehlim, bir dağ basindayim bir kor hissetmeye içimde nasıl muhtacim...
Iste Firavun işte kuleler...
Iste nefs işte heva işte bahaneler...
Iste Yûsuf işte zindani kendimin işte tevili hadiselerin..işte kuyular kinimiz benim ve  kardeslerimin. Iste rüya işte bedeli aşk işte Burhan. Yanibasimda her muztar anımda duası Yakub as in..
أني أشكي و بثي حزني الي الله
Ve iki kuş uçuyor her ikindi sonrası ille,konuyorlar Kabe'nin köşelerine, kalbimin dört köşesi var mı? Mantikuttayri bilen bu kalp ne mahzun ellerimde...
Senden sana siginirim...Dua bu ya..
Ayetlerini göstereceksin ve biz taniyacagiz değil mi?

Lütfen keremen tanıt bize kendini, kavlini, hikmetini, sesini.. cahili olduğum seni...marifetini... magfiretinle...
Tilavet edebilseydim benim olurdu Kudüs benim olurdu Mekke , Medine..ya da ben onların olurdum...

❤ TİLAVET: Takip etmek, arkasına düşmektir. Râgıb'ın açıklamasına göre özellikle Allah Teâlâ'nın indirilmiş kitaplarını ya okumak veya içindeki emir ve yasağı, teşvik ve sakındırmayı dikkatle takip etmektir. Demek ki tilavet okumaktanbir yönden daha özeldir. Burada ise Cebrail aracılığı ile okumak ve indirmekten mecazdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...