ve kelimeler....kelimeler, seni istediğin şeyi aramaya teşvik etmeleri açısından yararlıdırlar ancak aradığını kelimelerle bulamazsın. Eğer bulabilseydin, bu kadar çabaya ve nefs mücadelesine gerek kalmazdı...

18 Mayıs 2010 Salı

Hayranım sana,sanatına...


ay ...
ilk bakışta
ve de baktıkça
bıkmadan usanmadan
içime çektiğim
içine çeken beni
cemal,hayy
böyle işte
karanlıksam da
ne olur
bana da
nur yay...


Dün yine mest etmişti beni gök..Venüs tutulmuş meğer,tutmuş bırakmamıştı beni de,yıldızım venüs ya:) Karmakarışık bir gündü.Rüyam mevti tefekkürdü,ellerim mezarımın toprağıyla nemli gittim okula,ilk darbeyle sarıldım gözyaşlarıma,Hatice ablam aradı,benim için yeni ve şaşırtıcı bir sınav daha başladı.Hayırdır inş,müstehak bana, hiç yakıştıramazken sevdiğim birinin yerine başka birini,yakışmaya yakışmaya,üstüne emanet,kaç beden büyük bir elbise giymiş gibi,her yerinden taklit damlayan kendimi koymak...kendim de bir o kadar yabancı geldi düşününce ama,duam o ki affola...her duygum her düşüncem her bildiğim bilmediğim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...