ve kelimeler....kelimeler, seni istediğin şeyi aramaya teşvik etmeleri açısından yararlıdırlar ancak aradığını kelimelerle bulamazsın. Eğer bulabilseydin, bu kadar çabaya ve nefs mücadelesine gerek kalmazdı...

29 Mayıs 2010 Cumartesi

Öğrendim ki...


Öğrendim ki ne duyduğumdan çok kimden duyduğum da önemliymiş.
Öğrendim ki sevilenden gelen sessiz cevabı dünya avaz olsa veremezmiş.
Öğrendim ki sevdiğimin her hissi her cümlesi sevgiliden birer gül,benim özene bezene düşünüp söylediklerimse ayrık otu ,karmaşık dikenlermiş..
Bir kere daha anladım ki sahabiler yıldızlar gibi,yol gösteren ama bana çok uzak ve benden çok yüksekmiş..
Öğrendim ki bir seni
öğrendim ki bir çok
öğrendim ki bir seviyorum
en kıymetli hediyeymiş..
Esen yelden cömert efendim:
Ya Muaz seni çok seviyorum.
Anam babam sana feda olsun Ya Resulallah ben de seni çok seviyorum.


Esselatu vesselamü ala seyyidina Muhammed...
Selam ve rahmet sana Ey sözü dolandırmayan canım Muaz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...