ve kelimeler....kelimeler, seni istediğin şeyi aramaya teşvik etmeleri açısından yararlıdırlar ancak aradığını kelimelerle bulamazsın. Eğer bulabilseydin, bu kadar çabaya ve nefs mücadelesine gerek kalmazdı...

17 Aralık 2009 Perşembe

Beni ben yapan her şeyden zarar var..Zaten bana benden başka düşman mı var...


Dün Irmağı doktora götürdük.Bir haftadır ellerinde yüzünde ağız içinde döküntüler oluştu.Çok hassas olduğu için psikolojik bir sıkıntısı yoktur inş.diyerek götürdük.Bir sürü test,sonuç kontakt dermatitti galiba.3 yıl ciddi bir diyet yapması gerekiyormuş.Boyalı,yapay gıda,hiçbir çikolata kola,gazoz içirmeyin dedi doktor........
Sonra dişlerindeki çürükler için diş doktoruna gittik.O da muayeneden sonra biberon çürüğü bunlar,tabi şekerli süt,kaç yaşına kadar kullandı,dolgu da yaptırmaz,yaşı küçük,dedi........
BEN,KENDİM,BİZZAT,ŞAHSEN,ENE KOKAN BAŞKA KELİME VAR MI?ONDANDA,5 yıldır en bilinçli halimle,bilmem kaç kitap devirip,en yakınlarımla mücadele ederek,anne çocuk eğitim seminer vs.katılarak ve...ben bööööle yapmıyorum diyerek büyüttüm çocuklarımı galiba..Biberon,çikolata,tattıkları fakat kontrollü ve sınırlı bulabidikleri bi şeydi.gazoz kola cips hiç tatmadılar.Sonuç,aklımı başıma getirdi.Şimdi daha neyi kendi tedbirimden bildiysem tövbe...Allah korur inş.tedbir ben ben diyerek yapılmaz.Tevekkülsüz tedbir işe yaramaz,tedbirsiz tevekkülün eksik kalacağı gibi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...