ve kelimeler....kelimeler, seni istediğin şeyi aramaya teşvik etmeleri açısından yararlıdırlar ancak aradığını kelimelerle bulamazsın. Eğer bulabilseydin, bu kadar çabaya ve nefs mücadelesine gerek kalmazdı...

17 Aralık 2009 Perşembe

Yeni yıl geldi..mi,geliyor mu...


Her ayın birbirinden farklı ve önemli olduğunu çok geç farkettim ben.Önce bir ramazan vardı hayatımızda.İlk önce recep şaban ramazan,kandiller geldi.Sonra ramazan bitti derken şevval geldi,6 gün orucu ramazan özlemiyle birleşen,bir yıla eş olan.Sonra zilkade zilhicce,hac,mücadele ayları,kurbanın arefenin hacla bağlantısını da çok geç farkettim.Hacla biten yıl,muharremle aşureyle başlıyor...
Her ayın başı ortası sonu oruçlu olmak o aya bedel..
Bu gün muharremin 1i..Dün de oruç olmak istemiştim ama nasıl oldu oldu,yarın dedim ve bu gün niyetlendim ve bu günün hadisi geldi,zilhiccenin sonuyla muharremin başını oruçla birleştirenlerin 50 yıllık günahı affolur,nasıl üzüldüm dün tutmadığıma..AMA..biraz önce altınoluk sitesindeki tarih şu:30 zilhicce 1430,umut dünyası..belki zilhiccenin sonudur bu gün Allah değerlendirmeyi naip etsin her anı..Affetsin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...