ve kelimeler....kelimeler, seni istediğin şeyi aramaya teşvik etmeleri açısından yararlıdırlar ancak aradığını kelimelerle bulamazsın. Eğer bulabilseydin, bu kadar çabaya ve nefs mücadelesine gerek kalmazdı...

11 Ağustos 2010 Çarşamba

Ramazan Dosyası 2

Geçirdiğim o zor günün  sırlarından bir kısmı açıldı.Yine Mevlana,yine Mesnevi..Anlayabildiğim kadarıyla,tatil buhranlarımın,düşüşlerimin,çabalarıma rağmen sınırı aşışımın,ve olumsuz havayı teneffüsün bir tezahürüydü o gün.Nereden görünebilir ki bir anneye kendisi,en iyi çocuğundan..Evet feci halde çuvallamışım.Ve evet,genişlemek için daraldığını hissetmek,temizlenmek için kirlendiğini hissetmek gerekli..Daraldım,sığındım,açtım..
-Nefesin kokuyor dedi.(Fil hikayesi)-1
-Yeniyi eskitmişsin,senin anlamanla anlam yitiyor dedi.-2
Ağır söyledi.Çok canım yandı,ne yapayım dedim..
-Ağla dedi,çocuk ağlamadan süt coşar mı dedi,ama hikaye peygamberin evinde 7 kişilik yemeği yiyip odada kilitli kalan ve yatağı odayı pisliğiyle batıran kafirin hikayesiydi.Peygamberi pislikleri eliyle temizlerken görüyor,utancından kan ağlıyordu...Ağlamakla hidayet buluyordu.(Mümin bir mide için,kafir yedi mide için yer)
Evet,Akçay da kokudan duramadım,kokan benim nefesimmiş,batak içimmiş..Sabırlı olamadım,şikayetlendim.Üçüncüsü alenen çıktı,Ramazan geldi,af da çıkar inşallah...

Ramazan Dosyası açacak olursam,
*Ramazandan ne bekliyorum?
*Kuranı anlamak için ne yapabilirim?
*Kadir gecesini nasıl arayabilirim?
*Kuran,namaz ve orucu çocuklarıma nasıl sevdirebilirim?
*Hangi kitapları okursam iyi olur?
*Zamanı daha iyi değerlendirmek için ne yapabilirim?

Okuyanlar fikir verirse,ve dua ederse çok sevinirim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...